Často kladené otázky
Aké produkty ponúka Kobercomat.sk?
Ponúkame vinylové vonkajšie a interiérové koberce a ochranné podložky pod kreslá a na stôl.
Ako možno vyhľadať konkrétnu grafiku?
V obchode Kobercomat môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaných fráz alebo použiť vytvorené kategórie: určenie, témy, kolekcie a odporúčané. Vždy tiež môžete požiadať o pomoc našich poradcov. Kontaktujte ich na chate alebo e-mailom na adrese [email protected].
Ako vytvoriť objednávku?
Je to veľmi jednoduché! Akonáhle nájdete vytúženú grafiku, stačí len zvoliť vhodnú veľkosť a potom kliknúť na PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Vyplňte formulár objednávky v košíku a zrealizujte platbu. V prípade problémov môžete vždy napísať na náš chat alebo zavolať na telefónne číslo +420 225 379 377 a naši konzultanti vám pomôžu.
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Svoju objednávku môžete zaplatiť prostredníctvom bezpečných internetových platieb: PayU, klasickým prevodom na bankový účet, alebo si zvoliť platbu na dobierku u kuriéra. Ďalšie informácie nájdete v záložke PLATBY
Aká je lehota realizácie?
Každý produkt je vyrobený na individuálnu objednávku. Výroba začína po potvrdení objednávky a platby a trvá 2 pracovné dni. Celková doba výroby je zvyčajne 4 až 7 pracovných dní.
Aké sú náklady na dodanie?
Náklady na zaslanie sú naceňované individuálne a sú viditeľné v košíku pri vytvorení objednávky.
Môžem si objednať zaslanie do zahraničia?
Samozrejme! Zásielku dodáme, kam budete chcieť. Zahraničné zásielky sú naceňované individuálne. Napíšte nám na e-mail [email protected].
Čo mám robiť, keď môj balíček dorazí poškodený?
Ak spozorujete akékoľvek poškodenie zásielky, rozhodne ju otvorte v prítomnosti kuriéra a spíšte s ním protokol o škode. Potom ho pošlite na [email protected] spolu s fotografiou poškodenia. Potom, čo obdržíme vaše oznámenia, vám zašleme nový plnohodnotný produkt.
Ako môžem podať reklamáciu?
Pokiaľ po rozbalení zásielky zistíte, že produkt nie je v súlade s objednávkou: má zlú veľkosť, snímku, materiál alebo je objednávka neúplná, dajte nám o tom vedieť zaslaním e-mailovej správy na [email protected]. Najlepšie bude, ak k e-mailu pripojíte fotografiu poškodenia. Po kladnom prerokovaní reklamácie vám zašleme správny produkt alebo vám vrátime peniaze.

 

 

Ak máte ešte nejaké otázky, napíšte nám!