Často kladené otázky
Aké produkty ponúka Kobercomat.sk?
Ponúkame vinylové vonkajšie a interiérové koberce a ochranné podložky pod kreslá a na stôl.
Ako možno vyhľadať konkrétnu grafiku?
V obchode Kobercomat môžete použiť vyhľadávač zadaním požadovaných fráz alebo použiť vytvorené kategórie: určenie, témy, kolekcie a odporúčané. Vždy tiež môžete požiadať o pomoc našich poradcov. Kontaktujte ich na chate alebo e-mailom na adrese [email protected].
Ako vytvoriť objednávku?
Je to veľmi jednoduché! Akonáhle nájdete vytúženú grafiku, stačí len zvoliť vhodnú veľkosť a potom kliknúť na PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Vyplňte formulár objednávky v košíku a zrealizujte platbu. V prípade problémov môžete vždy napísať na náš chat alebo zavolať na telefónne číslo +420 556 674 626 a naši konzultanti vám pomôžu.
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Svoju objednávku môžete zaplatiť prostredníctvom bezpečných internetových platieb: PayU, klasickým prevodom na bankový účet, alebo si zvoliť platbu na dobierku u kuriéra. Ďalšie informácie nájdete v záložke PLATBY
Aká je lehota realizácie?
Vzhľadom na to, že produkty sú vyrábané individuálne pre každého zákazníka, zaslanie obvykle prebieha maximálne po 6 – 7 pracovných dňoch po tom, čo dostanete e-mail o prijatí objednávky na realizáciu. Samozrejme, sa snažíme, aby táto lehota bola čo najkratšia. Kuriérske zásielky sú doručované nasledujúci pracovný deň.
Aké sú náklady na dodanie?
Náklady na zaslanie sú naceňované individuálne a sú viditeľné v košíku pri vytvorení objednávky.
Môžem si objednať zaslanie do zahraničia?
Samozrejme! Zásielku dodáme, kam budete chcieť. Zahraničné zásielky sú naceňované individuálne. Napíšte nám na e-mail [email protected].
Čo mám robiť, keď môj balíček dorazí poškodený?
Ak spozorujete akékoľvek poškodenie zásielky, rozhodne ju otvorte v prítomnosti kuriéra a spíšte s ním protokol o škode. Potom ho pošlite na [email protected] spolu s fotografiou poškodenia. Potom, čo obdržíme vaše oznámenia, vám zašleme nový plnohodnotný produkt.
Ako môžem podať reklamáciu?
Pokiaľ po rozbalení zásielky zistíte, že produkt nie je v súlade s objednávkou: má zlú veľkosť, snímku, materiál alebo je objednávka neúplná, dajte nám o tom vedieť zaslaním e-mailovej správy na [email protected]. Najlepšie bude, ak k e-mailu pripojíte fotografiu poškodenia. Po kladnom prerokovaní reklamácie vám zašleme správny produkt alebo vám vrátime peniaze.

 

 

Ak máte ešte nejaké otázky, napíšte nám!